سوالات متداول

سوالی دارید...؟

سوالاتــــ متداول

در اینجا می‌توانید اطلاعاتی در مورد فرآیند خرید و ثبت سفارش از سایت ابزاردر و پشتیبانی مشتریان را دریافت کنید. اگر سؤال خاصی دارید که در اینجا پاسخ آن موجود نیست، لطفاً به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با تیم پشتیبانی ابزاردر تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم. 

faq image abzardoor

با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده، در سایت عضو باشید و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در ابزاردر می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

  • وارد سایت ابزاردر شوید و روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید و روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

بله. شما میتوانید از سراسر ایران با فروشگاه ابزاردر تماس بگیرید و با کارشناسان ما درباره نحوه پرداخت و ثبت سفارش در ارتباط باشید.

بله . در صورت نیاز پیش فاکتور با همکاران ما در مجموعه فروشگاهی ابزاردر تماس بگیرید 

قبل از تایید نهایی سفارش و کلیک روی  اتمام خرید شما می‌توانید سفارش خود را  حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی  خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد خرید ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید

شما می توانید کالای خریداری شده را درصورت ایراد یا مشکل کالا مرجوع کنید و هزینه پرداخت شده برای کالا را پس بگیرید و درصورت سلامت کالا می توانید کالا را با کالای دیگری تعویض کنید .

برای این کار کافیست شماره سفارش خود را و علت مرجوعی را به کارشناسان ما در واحد تماس اطلاع دهید

سبد خرید
فروشگاه
نوار کناری
0 مورد سبد خرید
حساب من