سوالات متداول
سوالاتــــ متداول
در اینجا میتوانید اطلاعاتی در مورد فرآیند خرید و ثبت سفارش از سایت ابزاردر و پشتیبانی مشتریان را دریافت کنید. اگر سؤال خاصی دارید که در اینجا پاسخ آن موجود نیست، لطفاً به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با تیم پشتیبانی ابزاردر تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده، در سایت عضو باشید و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در ابزاردر میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
- وارد سایت ابزاردر شوید و روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
- در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید و روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
بله. شما میتوانید از سراسر ایران با فروشگاه ابزاردر تماس بگیرید و با کارشناسان ما درباره نحوه پرداخت و ثبت سفارش در ارتباط باشید.
بله . در صورت نیاز پیش فاکتور با همکاران ما در مجموعه فروشگاهی ابزاردر تماس بگیرید
قبل از تایید نهایی سفارش و کلیک روی اتمام خرید شما میتوانید سفارش خود را حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد خرید ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید
شما می توانید کالای خریداری شده را درصورت ایراد یا مشکل کالا مرجوع کنید و هزینه پرداخت شده برای کالا را پس بگیرید و درصورت سلامت کالا می توانید کالا را با کالای دیگری تعویض کنید .
برای این کار کافیست شماره سفارش خود را و علت مرجوعی را به کارشناسان ما در واحد تماس اطلاع دهید